fredag den 13. september 2013

Wire cross


Fin filigran,

her midt i travlheden med at gøre klar til "Forbruger- og Erhvervsmessen" i Antvorskovhallen i Slagelse her i weekenden (14+15 september), vil jeg lige vise jer et af mine filigransmykker.

Det her er et spinkelt kors, lavet af tynde sølvtråde, der er snoet, hamret, udglødet, klippet, formet, loddet og poleret.........................det er et stort arbejde, men jeg synes resultatet er rigtig fint :o)

Korset er ca 3 x 2,5 cm og vil være rigtig fint i en spinkel sølvkæde eller en tynd lædersnøre.  Det passer til det meste og de fleste, dog er det måske ikke så egnet til små børn, da det ikke er så robust.

Det koster 169,- kr

Jeg håber de af jer der bor i nærheden, kigger ind til mig på messen, jeg deler stand nr 48 med Golden Trade, og jeg har 10% messerabat på alle vintagesmykker af sølv og guld.
Derudover har vi en lille konkurrence, hvor man kan vinde en lille ægte guldbarre, sølvmønter, en ægte diamant og en flot sølvkæde.
Der er åbent fra 10-16 og der er gratis adgang.



PRETTY FILIGREE

being busy making ready for the weekends exhibition, I'll like to show you one of my filigree pieces.

It is a quite flimsy cross, made of thin silverthreads, which is twisted, hammered, annealed, soldered and polished.............................. quite a job actually, but I think it has come out really nice :o)

The cross is app. 3 x 2,5 cm, and will look great in a silver chain, or a leatherstring.  It will look great on almost anyone and at any occation.

The price is 23,- euro.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar