søndag den 27. marts 2011

Afslappet armbånd


Hej igen, nu har jeg fundet ud af hvorfor jeg ikke kunne lægge billeder ud i går, og heller ikke i morges.  Der er simpelt hen kun 300MB til rådighed til billeder, og de fylder altså godt.  Derfor har jeg nu taget den første uges billeder og gjort dem mindre, og det må jeg så gøre løbende, så kig godt på dem mens de er nye.        

I dag vil jeg vise jer et armbånd i brune og turkis farver, en flot og fræk farvesammensætning.  Det er et armbånd bestående af både glas- metal- og plast-perler.  Det er fine farver til hud der har fået en smule farve, da især den turkis farve fremhæver solbrændtheden.
Låsen er en stavlås i forsølvet kobber.
Armbåndet er 19,7 cm langt incl lås, og den store perle i midten er 2.2 x 1,2 cm.

Prisen er 75,- kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar