onsdag den 18. september 2013

Kobberarmbånd med krystal


Næsten flyttedag

Endelig er det lige ved at være..................................  min virksomhed skal flytte på fredag :o)
Jeg er kommet ind i nogle lækre lokaler i den anden ende af Slagelse, i forhold til hvor jeg var før.
Min nye adresse bliver Kinavej 1 C, 4200 Slagelse.

Jeg regner med at min første dag derude bliver på tirsdag, for jeg skal jo lige have det hele på plads.

Inden da vil jeg da lige vise mit fine armbånd frem.

Det er lavet af kobber og bronzetråd, og pyntet med en smuk tjekkisk krystal.

Det er 19 cm og kan forlænges til 21 cm, det er lukket med en håndlavet bidsellås.

Prisen er 189,- kr.




Almost ready to move,

finally, I'm nearly there............................ I'm moving my business to another adress on friday :o)
I've got a really nice location in the other end of the town, from where I am at the time being.
My new adress is Kinavej 1 C, 4200 Slagelse

I think my first day will be tuesday, as I'll have to move everything in.

Before that, I'll show you my pretty bracelet.

It is made og copper and bronze-wire, adorned with a beautiful Czech crystal.

It is 19 cm and can be 2 cm longer, the closure is a handmade toggle and clasp.

The price is 26,- euro.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar