tirsdag den 3. september 2013

Kraftigt kobberarmbånd


Hej,

så er det blevet tid til at vise endnu et smykke frem, jeg får virkelig lavet nogle stykker i øjeblikket, og jeg er blevet totalt hooked på kobber.  Det er lækkert at arbejde med, dejligt at have på og så får det den smukkeste patina.
Armbåndet her er dog et jeg har lavet for et stykke tid siden, jeg har bare først fået taget billede af det nu.
Jeg har kæmpet en del med at få lavet nogle bare nogenlunde billeder, men nu synes jeg det begynder at ligne noget jeg kan være bekendt :o)    Det kræver faktisk bare at jeg holder kameraet stille, faktisk er det min mobil, tager billederne i dagslys, og giver dem en baggrund ( så kan det måske diskuteres om lilla er perfekt, men det virker for mig).
Så nu burde jeg også kunne komme igang med min hjemmeside, og så snart den virker, linker jeg til den.  Der vil bl.a være billeder af en masse af de vintagesmykker jeg sælger i butikken.

Armbåndet her er lavet i en meget kraftig hamret kobbertråd. Som det fremgår af billedet bliver det lukket med en kraftig s-lås og er pyntet med en perle og en krystal.

Prisen er 189,- kr.



Hello,

now it's time to show another piece of jewelry. I'm really getting something made for the time being, and I'm so hooked on copper.  It's lovely to work with, great to wear an it gets the prettiest patina you can imagine.
However, this bracelet is made quite some time age, I've just taken my time to get the picture taken.
I've really had some serious trouble making tolerable pictures, but now I think it's getting better.  I just had to learn to keep my camera still, take my pictures in daylight and set up a suitable background ( I know not all will agree that purple is the best colour, but for now I like it.)
In a short time I'll be able to link to my homepage, where you'll be able to see a lot of the pretty vintage jewelry that I sell in my shop.

This bracelet is made in a very sturdy hammered cobber-wire, closed with a S-hook and adorned with a pearl and a crystal.

the price is 25,50 euro

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar