mandag den 26. august 2013



Celtic Kobber

Ja, det kalder jeg den her halskæde, for jeg synes den er sådan lidt keltisk inspireret :o)
Den er lavet af hamrede kobbereled, stort kobbervedhæng og grønne iriserende glasperler. Alle kobberdele er håndlavede.

Kæden er ca 45 cm lang, og har derudover en forlængerkæde på ca 4-5 cm.

Prisen er 339,- kr.

Dette er skrevet på den sensommerdag hvor jeg valgte at cykle på arbejde for første gang.  PYHA....
Jeg har ca 14 km hver vej på bumlet asfalt, og det kan jeg godt mærke bagi :o)
Håber det bliver bedre de næste dage.




Celtic Copper

That's what I call this neklace, because I think that It's quite celtic inspired. :o)
It is made of hammered copperlinks, a large copper pendant and green iridesent glass-beads.  All copper parts are handmade.

The necklace is app. 45 cm, and comes with an additional link to make it about 5 cm longer.

The price is 45,- euro.

 


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar