torsdag den 15. august 2013

Dobbelt snoet kobberring


Endelig tilbage :o)

Hej,
så er jeg tilbage på bloggen.
Det er længe siden sidst, og der er sket mangt og meget.

I starten af sidste måned åbnede jeg min egen butik, hvor jeg dels sælger mine egne smykker, og dels køber gammelt guld og sølv, og sætter de lækre ting i stand og sælger videre. På den måde er det muligt at købe lækre vintage smykker i ædle metaller til en meget fornuftig pris.
Det er en herlig form for genbrug, og jeg går i den grad ind for genbrug på alle fronter.

Rignen her på billedet er dog en af mine egne kreationer.
Den er a´lavet i en kraftig kobbertråd, og da den er åben passer den til flere str. fingre, ca 54 - 57.
Har du lyst til at få en i en anden str. så kan vi sagtens finde ud af det.

Prisen er i den billige ende 45,-  incl smykkepose.

Jeg vender snart tilbage med mere nyt
Helle




Back at last :o)

Hallo there, now I'm back and ready to blog.
It's been quite a while, and a lot has happened.

Last month I opened my own shop, where I'll sell my own jewelry, and buy used gold and silver jewelry, which I'll repair and re-sell.  In that way it'll be possible to buy quality vintage jewelry in precious metals at a very reasonable price.
I think it's a great sort of recycling, and I do really support both recycling and upcycling.

This ring is one of my own creations though.
It is made of a sturdy copper-wire, and it fits several fingersizes from 54 - 57.  I can of cours make it smaller or larger at request.

The price is very reasonable, only 6,- euro.

I'll be back soon
Helle

 



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar