fredag den 16. august 2013

Snoet kobberring

Hej igen,

2 dage i træk, det er da meget godt klaret ;o)

I dag vil jeg gøre det kort, for jeg er næsten på vej ud af døren. Jeg skal op i min butik og vurdere nogle gamle guldsmykker.......spændende......

Jeg vil præsentere endnu en kobberring, flot og let i udtrykket.  Den er lavet af kraftig kobbertråd, der er hamret let for at stabilisere den, og derefter lakeret med klar lak, så den ikke smitter af.  Det var den i går forøvrigt også, det glemte jeg bare at skrive.

Prisen er 45,-, og den kan reguleres i størrelsen, og selvfølgelig kan jeg lave den til både store og små fingre.

Hav en rigtig god weekend
Helle






Hello again,

2 days in a row, well done, I think ;o)

Today I'll make it short, as I've nearly left for work.  I'm going to my shop to have a look at some vintage gold jewelry, I'm quite exited.....

I'll show you another copper ring, with a nice and airy look.  It's made with a heavy-gauge copper wire, which I've hammered lightly to make it sturdier, and then it's got some clear laquer, to prevent it from tarnishing. So had the one yesterday, I just forgot to mention it.

The price is just the same, 8,- euro.

Have a very nice weekend
Helle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar