mandag den 18. april 2011

Black is black

Endelig...............nu er hele butikslokalelt malet .o) , det der med "hele lokalet" lyder så flot, men faktisk er det ikke særlig stort. Men alligevel, jeg er så glad over at det er gjort.  Hvis jeg er rigtig heldig, og det håber jeg at jeg er, så støber min søde mand gulv i morgen, og når det så er tørt...... Yeehaaa !!! så bliver der for alvor travlt med at flytte møbler og ting og sager ind.

Nu til øreringene der hænger så fint her ovenfor.
Det er et par øreringe i forsølvet kobber og sorte onyx-perler i forskellige størrelser, sat sammen med en forsølvet blomst, og en forsølvet perle foroven.
Den store onyxperle måler 10 mm og hele øreringen måler 4,0 cm.  Prisen er 60,- kr.


Finally................ I've got the entire shop painted :o) , "entire" sounds as quite something even if the room for my shop is quite small.  But anyway, I'm so happy that it is done.  If I'm really lucky, and I hope I am, my nice husband will make the floor tomorrow, and then........... Yeehaaa !!!, Then I 'll get really busy, moving stuff and furnitures inside.

Now for the earrings, hanging nicely above.
It is a pair of earrings, made of silverplated copper and different sized black onyxbeads, put together with silverplated flowers and beads.
The big onyxbead is 10 mm, and the earring is 4,0 cm in all.  It costs 60,- dkr, or 8,- euro.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar