fredag den 8. april 2011

Mere kobber og turkis/More copper and turquise

Hej igen, så er det endelig fredag.  Jeg har glædet mig til det at det skal blive weekend, og måske endnu mere til vi når ud på den anden side, for så har jeg FERIE!!!! 
Men inden jeg når dertil, skal jeg løbe stærkt.  Min ældste søn bliver 20 år i morgen, og har inviteret så vi bliver 24 til spisning, og der er kun os selv til at klare det hele. Jeg ved ikke engang hvordan vi skal være her endnu, vi bor ret småt..............  men vi finder nok på noget.
Så skal min anden søn til Paris søndag nat, så vi skal også have pakket og vasket og tjekket og tjekket igen så han er klar.   Pyyhhh....... jeg er allerede træt ved tanken.
Nå men nu til det som det hele handler om:

Dagens smykke er et armbånd i kobber og turkis howlit, og gæt engang.................... det passer fint til halssmykket fra i går.  Det er den samme slags perler der er brugt, og det er et rigtigt smukt armbånd, som er fantastisk flot til forår og sommer.

Det er lavet på en kraftig elastik, og det måler 19 cm og koster 85,- kr.


Hello again, it's finally friday.  I have been looking forward to the weekend, and maybe even more till it's over,because in next week I have a holiday !!!!!!
But, before i reach that, I'll really have to work for it.  My oldest son turns 20 tomorrow, and has invited a lot of guests for dinner, We'll be 24, and we are only us to deal with it all.  I don't even know where to seat people yet, as we live in a quite small house............ but we'll find out.
then my other son is going to Paris Sunday night, and we need to wash and pack and check, and re-check to get him ready.  Waauuwww...I'already tired.
Well, now to the thing this i really about:

Todays jewelry is i bracelet made of copper and turquise Howlite, and guess what.............. it goes nicely along with the cneklace from yesterday.  I have used the same kind of beads to make this beautiful bracelet, which if great for spring and summer.

It is made on an elastic cord, is 19 cm long, and costs 85,- kr or 11,75 euro.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar