mandag den 4. april 2011

Sødt i rødt / Sweet red

I dag er det et armbånd jeg gerne vil vise jer, det er lavet på en memorywire, hvorpå der er trukket tynde forsølvede kobberrør, og diverse røde perler, i forskellige størrelser og materialer.

Det er et rigtig sødt armbånd, og med sin flexible størrelse, passer det de fleste håndled.  Det når som I kan se 3 omgange rundt,
Jeg laver dem også i andre farver, og de kommer på bloggen senere.

Prisen er 75,- kr.

Jeg kan også fortælle at jeg har planer om at åbne en fysisk butik, herude på landet hvor jeg bor.  Det er min plan at åbne omkring påske, men nu må jeg se om jeg når det.......tiden har det med at flyve afsted.
I går fik vi næsten tømt rumme som skal være butik, og jeg håber at få det sidste ud i dag, så kan jeg måske se hvor meget der skal gøres.  Mere herom senere............


Today I will show you a bracelet, made with memorywire on which I have put thin silverfilled tubes, and a variety of red beads in different sizes and materials.
It is a very sweet bracelet, and being very flexible in size, it fits most wrists.  As you can see, it goes 3 times around the wrist.

I make them in other colours too, but I'll show you that on my blog later.

If you should want to buy it, it costs 75,- kr or 10,- Euro.

I would  like to tell you about my plans of making a shop a my home adress, living in the country as I am.  I plan on opening just before easter, but let's see if I get there in time.........time flyes, you know.
Yesterday we almost emptied the entire room, and I hope to get the last done today, and the I can see what needs to be done, before I can move my stuff back in.    More about that project later.........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar