lørdag den 23. april 2011

Princess-like

Ja, jeg synes faktisk at øreringene her er lidt prinsesseagtige.  De er lavet med håndlavede glasperler i de skønneste farver, hvid, rosa og guld.  De er 12 mm og monteret på en kraftig ørebøjle i forgyldt sterlingsølv med snoninger. Udover den store perle er der en lille facetslebet krystal og en forgyldt blomst.

Det er et par rigtig fine øreringe til forårets fester, eller bare til at pifte hverdagen op,

De er 3,7 cm lange og koster 85,- kr.

Nu har jeg fået åbnet min butik. Hurra!!!!  Desværre har det været lidt småt med besøgende i dag, men jeg har fundet ud af at mit skilt ikke var til at se, så det retter vi op på i morgen.  Min dejlige søster har lige været her og malet skilt for mig, og tak for det.

Det var alt for i dag, rigtig god påske til alle.


Well, I do actually think that these earrings are a little princess-like.  They are made with handmade glassbeads in the most beautiful colours, white, rose and gold.  They are 12 mm, and put on a heavy vermeille earhook, with a tiny facetted crystalbead, and a vermeille flower.

It is a really nice pair of earrings to wear at the parties this spring, or just to brighten your everyday.

The earrings are 3,7,- cm, og cost 85,- dkr or 12 euro.

Finally I have opened my little shop.  Unfortunately it has been a little tight with customers today, but I've been made aware that the sign I'd put up, was quite hard to see, so now my wonderful sister has just been over to make me a better one, thanks a lot, Sis!

That's all for today, happy easter too all.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar